« 身の守り方や、セブ12月など雑談 | Main | ナガ(ビコール)のフェスタ »

September 17, 2006

強風・・・世界一の旗

Flag

ヌエバ・ビスカヤ州Boneバランガイの南部で、世界で一番大きい旗(フィリピン国旗)として売り込まれた旗が、強風の為、根こそぎ破壊されました・・・・・

世界一とか、ギネスブック挑戦が、フィリピン各地では、大流行ですね。

↓クリックでランキングにご協力をお願いいたします。

にほんブログ村 海外生活ブログ フィリピン情報へ

|

« 身の守り方や、セブ12月など雑談 | Main | ナガ(ビコール)のフェスタ »

「旅行・地域」カテゴリの記事

Comments

I think what you posted was actually very reasonable. However, consider this, what if you wrote a catchier post title? I mean, I don't wish to tell you how to run your website, however what if you added a post title that grabbed folk's attention? I mean 強風・・・世界一の旗: フィリピンの真実を伝えるブログ(文化・社会・時事・政治) is kinda boring. You could glance at Yahoo's home page and watch how they create post headlines to get people to click. You might add a related video or a related picture or two to get readers interested about everything've got to say. Just my opinion, it could bring your blog a little livelier.

Posted by: new games book pdf | July 22, 2014 at 03:27 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/66416/11926057

Listed below are links to weblogs that reference 強風・・・世界一の旗:

» PCがフリーズ、またはページが開き難くなる原因 [俺はこうして客室乗務員になりました]
■号外編■ 先日、僕の弟から電話が掛かってきて、「職場のパソコンがよく固まるのでどうしたらいいか」という相談を受けました。 弟には口頭で説明しましたが、初心者の弟にはうまく伝わらなかったのではないか、という懸念が残りました。 僕の解る限りで、弟に伝えるつもり..... [Read More]

Tracked on October 06, 2006 at 04:21 PM

« 身の守り方や、セブ12月など雑談 | Main | ナガ(ビコール)のフェスタ »