« フィリピンのコーヒー(8)今回のお土産の産地は・・・ | Main | 露出度!!? »

December 13, 2009

PAL機内販売を楽しむ

tacchyです。

ご存じの方も多いように、私は現在、香港ーマカオをビジネス拠点にしています。
住民票は日本ですが・・・マカオのVISAも所有しているので、殆どマカオがベースです。
それでフィリピンに飛ぶのは、東京ー大阪間のように気楽に飛べます。一日に何本もありますから。
しかし、合理的なサービスのキャセイパシフィックのずっとファンになっていて、キャセイの上級会員でもあり、キャセイばかり使っていました。

今回、香港ではなく成田からもう何年ぶりでしょうか(直行便は)フィリピン空港で飛びました。家族の問題もありましたから。

私は、機内販売って好きです。
空港のデューティフリーもいいですが、機内販売は味わいあるレアものが多い。
それでいて非課税ですから楽しいですよね。
いつも楽しんでいます。

Sany0031

この画像は、PALの機体のマウス(光学式)・・・いくらだったけかな?20USDでお釣りがきたような。手前はPAL機体デザインのフラッシュメモリーです。
こうなってくると楽しくないですか?(^^;

Sany0032
Sany0033

この購入した画像は、カソリック国フィリピンのナショナルフラッグならではの免税お土産品ですね。
故ヨハネパウロ二世(バチカン)公認のロッサリーです。
このロッサリーかなり人気で売れていましたよ。私は最後のひとつになってしまい、希望のシルバーは入手できなかったです。


↓クリックでランキングにご協力をお願いいたします。


にほんブログ村 海外生活ブログ フィリピン情報へ

|

« フィリピンのコーヒー(8)今回のお土産の産地は・・・ | Main | 露出度!!? »

「ファッション・アクセサリ」カテゴリの記事

Comments

The older you get, the more likely it is that you'll start to experience thinning and hair loss. It is important to always make sure that your hair is well maintained by ensuring that the hair is kept clean. It improves your hair's elasticity, texture and strength.

Posted by: capillus272 breast augmentation before and after | July 29, 2014 at 01:17 AM

If you are serious about losing weight and living a healthier lifestyle, it is about time that you look more into the HCG hormone diet. It is also known as human chorionic gonadotropin which is for regulating the development of the embryo. We know that today's diet, lifestyle, and environmental factors are considered to be the most important underlying causes of the chronic disease epidemic, which accounts for roughly 75 percent of our rising $2.

Posted by: weight loss hcg diet videos | July 21, 2014 at 07:43 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/66416/47006702

Listed below are links to weblogs that reference PAL機内販売を楽しむ:

« フィリピンのコーヒー(8)今回のお土産の産地は・・・ | Main | 露出度!!? »