« 歯科治療の憂鬱 これこそこの辺りのどこの国でもヤブ医が非常に多いんだ クリニーングをサボった罰がくだったよ(泣) | Main | アンヘレスで強化命令がだされたポリスレポート 悪用する日本人増加でPNPにクレーム »

February 14, 2014

雪のバレンタイン 日本式を否定はしないけどなんか寂しいよな

Img_0992_new

tacchyです。

亜熱帯マカオから横浜へ。

雪が降っています。

ステテコってもう死語すぎますかね、薄い綿がはいったステテコを装着で、それの効果が多大なのだろうけど、室内であれば、暖房はなしで大丈夫ですね。

さすがに外はチトばかり寒い。

やはり日本の四季が一番良いものですよね。

もう現役を隠居したので、めったに顔をださない事務所にきていますが、想定外であったのに、ありがたいことに義理チョコレートが。

一日で10個以上いってしまうでしょうね。

虫歯治療があるのですけど、甘党の私には、これはこれで、いい、と思いますけどね。

特に、女性が意思表示をするチャンスがない日本では、バレンタインは、それはそれで貴重な使われ方もされてきています。

でも、なにか寂しいですね。

もうホワイトデーとなると、なんだかなあ、って感じで。

マカオ、香港であれば、今頃は、オフィスに勤務するマカオ人香港人の女性へ、彼女らすごくプライドが高いですからね、そのハートを射止めようとする男性から、花束が続々と届き始めている時刻ですね。

男女関係問わず、大事な人にプレゼントをあげたり、手紙をあげたりする日 バレンタインデー。

フィリピンでは自然にそうなのが、とてもよいことだと思います。

↓クリックでランキングにご協力をお願いいたします。

にほんブログ村 海外生活ブログ フィリピン情報へ


|

« 歯科治療の憂鬱 これこそこの辺りのどこの国でもヤブ医が非常に多いんだ クリニーングをサボった罰がくだったよ(泣) | Main | アンヘレスで強化命令がだされたポリスレポート 悪用する日本人増加でPNPにクレーム »

「恋愛」カテゴリの記事

Comments

Serbia is a country that once was a part of Yugoslavia, and it is situated in Southern Europe. Are you moving into your own place for the first time. If this is the condition with you in Belgrade, you and also your family can live in one of the short term apartments for rent in Belgrade, till you get a permanent residence.

Posted by: rent belgrade apartments | February 17, 2015 at 07:30 PM

Wow, this paragraph is nice, my younger sister is analyzing these kinds of things, thus I am going to inform her.

Posted by: how to get free psn codes 2014 no surveys | March 26, 2014 at 05:33 AM

I love what you guys are usually up too. This type of clever work and coverage! Keep up the wonderful works guys I've included you guys to blogroll.

Posted by: Belen | February 19, 2014 at 06:52 PM

I like the helpful info you provide in your articles. I'll bookmark your blog and check again here frequently. I am quite sure I'll learn plenty of new stuff right here! Best of luck for the next!

Posted by: dragon city cheats | February 15, 2014 at 06:47 AM

Thanks for finally talking about >雪のバレンタイン 日本式を否定はしないけどなんか寂しいよな: フィリピンの真実を伝えるブログ(文化・社会・時事・政治)

Posted by: epic battle for Moonhaven Cheats | February 15, 2014 at 01:29 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/66416/59129363

Listed below are links to weblogs that reference 雪のバレンタイン 日本式を否定はしないけどなんか寂しいよな:

« 歯科治療の憂鬱 これこそこの辺りのどこの国でもヤブ医が非常に多いんだ クリニーングをサボった罰がくだったよ(泣) | Main | アンヘレスで強化命令がだされたポリスレポート 悪用する日本人増加でPNPにクレーム »